keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Ja viime postauksesta on taas kauan aikaa...

Terewe taas!

Joo,oon ollu aika hiljasella. Syitä siihen on useita: 1. Rakas isomummoni kuoli pitkäperjantaina & sen hautajaiset. 2. Oon ollu kipeenä.(niinkuin oon nytki.) 3. Kokeita-.-. 4. Ja sitten sain tietää että mun kissa on lopetettu... 5. Otimme relax-lomaa Tallinnassa 2vrk.


Nii että sellasta...
Jaaa sitten oon vaan haaveillu,haaveillu ja haaveillu. Taeyang Raiki olis seuraavaks kohteena.
Haluisin Manga figuuunnnn!
Öö... Ja sitten,KUNNON Pullip taloa ollaan valmistamassa,en malta oottaa kun se valmistuu!

Eipä muuta....


Seko mursu/MHT

P.s. Ettei tämä postaus jää kuvattomaksi,niin tulee vielä yksi kuva:


Naomiii *lovelove*


8 kommenttia:

  1. Voi apua, onpas sulla ollut rankkaa ! Voimia ja osanottoni sekä isomummosi että kissasi puolesta. :C
    Ostitko Tallinnasta nukkeja ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osanotosta!

      Tallinnasta ostin MH-n,ks. Mh blogi:

      pienetnuketsuurimaailma.blogspot.com

      Se ei vielä ole esiintynyt,mutta se on RM- Abbey.

      Poista
  2. Otan osaa onko naomin hiukset oikeesti noin sekasin vai kuvittelenks mä
    Ps mist oot saanu ton naomin mekon :3 :3 :3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö... Jos olet pullipin omistaja,tiedät ihan hyvin,eli Stock peruukki. Kuitenkin aijon tilata heti kun rahaa on niin uutta peruukkia. Kiitos osanototsta!

      Ja Naomin mekko on Bratzillaz Cloetan mekko.

      Poista
  3. Miten vanha sä oot? Söpö Akoya :3

    ~ Zapphire

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mitä söpöliinisi maksoi silloin, kun hänet ostit? Olen itsekin miettinyt Akoyan hankkimista :)

      ~ Zaph edelleen

      Poista
    2. Olen Ala-asteella,muuta en saa paljastaa. Kiitti! Akoyani maksoi 120 euroa+Toimituskulut Mollamaniasta.

      Poista
  4. Kiitos :) Taidan tilata omankin akoyan, sen verran soma neitonen on kyseessä :D

    ~ Zapphire

    VastaaPoista