torstai 27. kesäkuuta 2013

Arvuuttelua

En keksiny muutakaa otsikkoo...

Mutta nyt Arvoitus (oikein isolla aalla) Saatte siis pisteitä jos arvaatte tietyn pisteen kohdalla,ilmoittakaa kommenteissa kuinka monta pistettä saitte.(Hys hys,Pullip Girl)

10 p. Sitä ollaan pitkään (oikein juhannuksesta lähtien)ja hartaasti Pullip Girlin kanssa ootettu.
9p. Sen valmistaa mun ja Pullip Girlin(ehkä) idoli.
8p. Piti tilata obbari sen ja muunkin takia.
7p. Mä oon todella stressaantunut mitä sanon mun idolille....
6p. Juhannuksena me vaan puhuttiin siitä koko ajan...
5p. Me mennään sinne Pullip Girlin kanssa kimpassa.
4p.  Se on puistossa.
3p. Mun pitää opetella sitä varten olla vähemmän hullu.
2p. Mä ootan sitää niin innolla että sekooonnnnn....
1p. Se on mun eka joku juttu,kohta näätte!!!





Eli Alien-Chanin miitti!


Mainokset
nukkemiitti mainos 1
Tampereen miitti



nukkemiitti mainos 2
Mahd. Helsingin miitin mainos.



Jos voitte,osallistukaa ihmeessä Alienin miittiin,sillä tulee olee hauskaa!!!



MHT/PPT







3 kommenttia:

  1. Ihanaa että joku muukin odottaa (ja laskee päiviä ja minuutteja) Tampereen miittiä ^__^ ♥

    VastaaPoista
  2. Olin sielä miitissä~

    Banaaninkuoressa.blogspot.com

    VastaaPoista