torstai 14. maaliskuuta 2013

Jippikaijeijei...

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppiiiiiii!

Arvoitus: Mitä tarkoitan?

1. Olen innoissani
2.Olen odottanut sitä 2 viikkoo(vähän yli)
3. Ei ole obitsu,chipit,peruukki,dal,Tayeang,Blythe,vaate,lasit,lemmikki... vaan -----------
4. Hirsipuu:

P_ _l_ p... oikea vastaus ooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....















kantsii miettii vielä mikä se vois olla....
















tai jos tiiät jo niin... 5 ilopommia+100000000000000000000000,99999999999999999999 ilopommia on yhtäsuuri kuin..... Minä ♥

























No,nyt se on sitten ilolla kerrottava...



Pullip Akoya elikkäs Naomi on tullut meidän läheiseen postipaikkaan! Mä saan sen varmaan vähän yli seittemän tänään kun iskä ja mun pikkusisko tulee kaupungissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tästä tuli mieleen mun ja mun kamun tunnusbiisi:

Eiks oo siistii,eiks oo siistii woooooooooohhhhhhhhhhhh!

Ja nyt Akoya video youtubesta...


Tollanen mulle sitten on tulossa....

No illemmalla teen kuvapostauksen Akoyan tulosta :)

1 kommentti:

  1. Onnea~
    Mullaki oli toi tunne kun sain mun Tsukikon ^w^ Hän on Pullip Naomi.

    VastaaPoista